beshankovichy.by

Информационный портал

Социальные сети:

Новости Бешенковичей Общество

28.11.2018 05:27

1080 просмотров

7 комментариев

Бешанковіцкія чыноўнікі супраць «Еўраопту»

У некаторых раённых цэнтрах атрымаць участак пад будаўніцтва крамы, нават невялікага фармату, бывае вельмі складана, — распавёў Уладлен Атрошкін, аперацыйны дырэктар гандлёвай сеткі «Еўраопт». — У шэрагу раёнаў, дзе забяспечана наша прысутнасць, адкрыць краму ў райцэнтры на дадзены момант мы так і не змаглі. Напрыклад, няма крамаў «Еўраопт» у Бешанковічах.


Аперацыйны дырэктар гандлёвай сеткі «Еўраопт» Уладлен Атрошкін, які прысутнічаў на адкрыцці 700-й крамы «Еўраопта» у аграгарадку Маотыль Іванаўскага раёна, падкрэсліў, што курс на развіццё сельскага гандлю, які кампанія ўзяла ў Год малой радзімы, — не прытрымліванне модных тэндэнцый, а аб’ектыўнае жаданне задаволіць патрэбы пакупнікоў. Людзі чакаюць адкрыцця крам «Еўраопт» у іх населеных пунктах, а на вёсцы пражывае як мінімум 20% насельніцтва краіны. Згодна з неаднаразовымі сацыялагічнымі апытаннямі, каля 96% вяскоўцаў хочуць адкрыцця крамы «Еўраопт» у іх населеным пункце.

Па словах Уладлена Атрошкіна, напрацаваны кампаніяй за мінулы час вопыт гандлю ў сельскай мясцовасці дапамог аптымізаваць працэсы, паказаўшы, што можна арганізаваць працу ў глыбінцы на годным узроўні і без страт. Ён нагадаў, што на пачатак года ў сельскіх населеных пунктах працавала 26 крам сеткі «Еўраопт», а сёння іх ужо 132.

— У кампаніі ёсць адпрацаваны падчас аршанскага эксперыменту механізм развіцця гандлю ў вёсцы. Менавіта такая бізнэс-мадэль і робіць гандаль на сяле бясстратнай. Калі ў раёне адкрыць адзіночны сельскую краму і гандляваць у ім па гарадскіх цэнах — ён наўрад ці нават «выйдзе ў нуль» з-за празмерных лагістычных выдаткаў. Ўладальніку прыйдзецца падвышаць кошты — а гэта і прывяло сельскую гандаль да цяперашніх праблем. А вось калі ў раёне, на вёсцы, адкрыты 15-20 крам, а ў райцэнтры гандлёвы аб’ект буйнога фармату, які будзе працаваць і як лагістычны цэнтр, — тады праца рэтэйлера будзе хоць трохі, але прыбытковай, і пакупнікі пры гэтым не будуць пазбаўленыя ні выбару, ні сумленных цэн, — адзначыў Уладлен Атрошкин.

Спецыяльна для раённых цэнтраў «Еўраопт» распрацаваў тыпавы праект супермаркета — з гандлёвай плошчай каля 1 000 кв.м. Гэтыя крамы за апошнія гады з’явіліся ў розных канцах краіны — у Буда-Кашалёве і Валожыне, Кастрычніцкім і Добрушы, Касцюковічах і Клічаве. Іх высока ацэньваюць пакупнікі, яны становяцца кропкай прыцягнення для жыхароў усяго раёна.

У кампаніі ўпэўненыя, што менавіта такія гандлёвыя цэнтры, «тысячнікі», павінны быць адкрыты ў кожным райцэнтры. Буйны супермаркет ў райцэнтры становіцца адпраўной кропкай для ўсяго сельскага гандлю. І ў тых 50 раёнах, дзе ў раённых цэнтрах адкрыты «тысячнікі» «Еўраопт», кампанія гатовая ўжо сёння прыступіць да абслугоўвання жыхароў усіх без выключэння сельскіх населеных пунктаў.

— Але ў некаторых раённых цэнтрах атрымаць участак пад будаўніцтва крамы, нават невялікага фармату, бывае вельмі складана, — распавёў Уладлен Атрошкін. — У шэрагу раёнаў, дзе забяспечана наша прысутнасць, адкрыць краму ў райцэнтры на дадзены момант мы так і не змаглі. Напрыклад, няма крамаў «Еўраопт» у Бешанковічах, Лагойску, Ушачах, Сянно, Століне і Драгічыне.

Уладлен Атрошкин падкрэсліў, што нават гэтак буйным аператарам рынку, як «Еўраопт», не заўсёды ўдаецца пераканаць прадстаўнікоў мясцовай улады, што развіццё канкурэнцыі ў рэгіёнах павінна быць, і яно ідзе толькі на карысць пакупнікам.

— На вёсцы «Еўраопт» сутыкаецца з вельмі складанай працэдурай ўзгаднення адкрыцця крам з мясцовымі ўладамі і таму хутка развівацца тут не можа. Праблему гандлёвага абслугоўвання сельскага насельніцтва можна вырашыць кардынальна, спрасціўшы санітарна-гігіенічныя і супрацьпажарныя патрабаванні да крамаў на сяле і дазволіўшы размяшчэнне гандлёвых аб’ектаў у любых падыходных памяшканнях, у тым ліку ў пустых жылых дамах, якія ёсць у кожнай вёсцы, а таксама укараніўшы паведамляльны прынцып адкрыцця крам. Калі б гэтыя перашкоды былі ліквідаваны, «Еўраопт» змог бы адкрываць крамы штомесяц у разы больш, чым цяпер. Гэта дазволіла б нам адкрываць стацыянарныя крамы на працягу 2 месяцаў. На жаль, дзеючыя нормы ўскладняюць працу ў гэтым кірунку, паведамляльны прынцып развіцця бізнесу ў рознічным гандлі не працуе, — заўважыў Уладлен Атрошкін.

Перашкоды, якія ўзнікаюць на шляху прыходу буйных гандлёвых сетак у глыбінку, аперацыйны дырэктар кампаніі «Еўраопт» называе інэртнасцю мыслення і лічыць, што рана ці позна праблема будзе вырашана.

Чытаць цалкам: https://www.sb.by

Последние новости